Самооцінювання


 


Експрес-картки для самооцінювання

Щоб кожен учень максимально об’єктивно зміг оцінити власний поступ, надрукуйте експрес-картки та використовуйте їх за потреби – наприклад, після опанування нового матеріалу.

Якщо вам ще складно оцінити рівень знань учнів, їхні відповіді будуть доречною підказкою під час планування наступного конспекту уроку.

  • Про що важливе ти дізнався?
  • Яке поняття залишилось незрозумілим?
  • Що здалось нецікавим?
  • Про що зможеш переказати батькам?
  • Чи потрібне додаткове пояснення?



  • Шкала самооцінювання

Така шкала може бути горизонтальною або вертикальною. Головне, щоб учні розуміли принцип взаємодії. Найпростіший варіант оформлення – використання таких фраз:

  • «мені ще варто попрацювати – я тренуюся – мені вдається»;
  • на кшталт шкали у свідоцтві досягнень: «має значні успіхи – демонструє значний прогрес – досягає результату з допомогою дорослих – потребує уваги й допомоги».


Діаграма оцінювання з цеглинками лего

Це варіант, коли дитина оцінює відповідну результативність своєї роботи за допомогою цеглинок, побудованих у вигляді діаграми. Одна цеглинка – мала результативність, більша кількість цеглинок – відповідно, рівень засвоєних знань став вище. За такою схемою можна аналізувати свої успіхи впродовж одного уроку, або всього навчального дня. Кольори на позначення рівня успішності у навчанні учні обирають самостійно.

Немає коментарів:

Дописати коментар